مقاله بررسی میزان تأثیر شاخص های پایداری مدارس برای رسیدن به عوامل آسایش اقلیمی در مدارس شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان تأثیر شاخص های پایداری مدارس برای رسیدن به عوامل آسایش اقلیمی در مدارس شهر کرمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تأثیر شاخص های پایداری مدارس برای رسیدن به عوامل آسایش اقلیمی در مدارس شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تأثیر شاخص های پایداری مدارس برای رسیدن به عوامل آسایش اقلیمی در مدارس شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تأثیر شاخص های پایداری مدارس برای رسیدن به عوامل آسایش اقلیمی در مدارس شهر کرمان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
شناخت عواملی که در آموزش دانش آموزان نقش کلیدی و تأثیر گذار دارد می تواند توجه مارا به توسعه ی این عوامل در طراحی های معمارانه ی امروزی بیش تر از قبل جلب نماید. وجود رشد روزافزون مصرف منابع موجود در کره ی خاکی یکی از مشکلات امروزی جوامع است که با قرار دادن راهکارهایی در مدارس و محیط های آموزشی علاوه بر آموزش این راهکارها به دانش آموزان می توان تا حدی از این رشد مصرف منابع کاست. توجه به خصوصیات اقلیمی و اثراتی که اقلیم در شکل گیری این گونه ساختمان ها می گذارد از نظر آسایش و هماهنگی ساختمان با اقلیم موجب صرفه جویی در این منابع و انرژی می گردد. هدف این پژوهش پاسخ به این سوال که «چه شاخصه های پایداری در طراحی اقلیمی و پایداری مدارس شهر کرمان مؤثر است؟» جهت استفاده از پتانسیل های محیطی جهت بالا بردن کیفیت آسایش در محیط آموزش و کاهش مصرف منابع و انرژی در شهر کرمان می باشد. لذا با درنظر گرفتن و دستیابی به ویژگی هایی در طراحی مدارس پایدار و بررسی اهمیت هر یک از ویژگی ها در مدارس اقلیم گرم و خشکی نظیر شهر کرمان می توان به چک لیستی دست یافت که در آن میزان تأثیر این شاخص های پایدرای در مدارس شهر کرمان مشخص می گردد. روش پژوهش توصیفی- تحلیلی می باشد که در ابتدا به بررسی های کتابخانه ای جهت دستیابی به شاخص هایی که در طراحی مدارس پایدار مورد توجه قرار می گیرد، پرداخته شده و در نهایت با مطالعه ی میدانی در سه مدرسه ی شهر کرمان این شاخص ها را از نظر ایجاد آسایش اقلیمی در م دارس بررسی و در نهایت این شاخص ها را در چک لیستی ارائه داده ام تا در طراحی سایر مدارس پایدار و یا جهت توسعه ی پایداری مدارس به این چک لیست بتوان استناد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.