مقاله مدیریت رسانه و ارتباطات ( با رویکرد روابط عمومی سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت رسانه و ارتباطات ( با رویکرد روابط عمومی سازمان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت رسانه و ارتباطات ( با رویکرد روابط عمومی سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت رسانه و ارتباطات ( با رویکرد روابط عمومی سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت رسانه و ارتباطات ( با رویکرد روابط عمومی سازمان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
نگاه به مدیریت در جهان کنونی قوت گرفته است و مدیریت در بخش های مختلف و با تخصص های مختلف مطرح می گردد از جمله مدیریت رسانه بحثی نو در موضوعات مدیریتی است. این پژوهش برآن است که با ارائه تعریفی جامع از مدیریت رسانه، ارتباط آن را با روابط عمومی بیان کند و از آن به عنوان پلی برای گذار از مدیریت سازمان به راهبرد فرهنگ ارتباطی استفاده نماید. نهایتا با اشاره به بحران رسانه ای و تاثیر آن در افکار عمومی و جنگ های رسانه ای که امروزه به عنوان یکی از شیوه های اثر بخش جنگ نرم به شمار می رود، تاثیر رسانه، شناخت آن و مدیریت صحیح آن به عنوان موضوعی اساسی برای حیات جوامع بیان می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.