مقاله بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
نوآوری در استراتژی فراتر و مقدم بر نوآوری در محصول می باشد، چرا که نوآوری در محصول موفقیت های مقطعی را برای شرکت به ارمغان می آورد، ولی تبدیل آن به یک مزیت رقابتی پایدار نیازمند نوآوری استراتژی است که نوآوری در محصولات یا خدمات را با نوآوری در الگوی کسب و کار و نظام فعالیت های بنگاه تلفیق و ترکیب می کند. بی شک موفقیت هر سازمان وابسته به شناخت کامل محیط درونی و بیرونی بازار، تدوین و اجرای یک استراتژی بازاریابی متناسب با محیط می باشد. در این مقاله سعی شده است نظریه شناختی و روانشناسی گشتالت را با نوآوری استراتژی هم ارز دانسته و با سه جزء اساسی تجزیه و تحلیل بازار یعنی بخش بندی بازار، بازاریابی هدف و تمایز و موقعیت یابی ارتباط برقرار شود، به این معنی که با به هم خوردن تعادل میان این سه جزء در محیط بازار، سازمان باید این سه جزء را با استفاده از نوآوری استراتژی در یک تصویر و زمینه ی مناسب دیگری به تعادل برساند، چرا که با عدم تعادل این سه جزء استراتژی بازاریابی، سازامن نمی تواند کارآیی لازم را داشته باشد و با گذشت زمان این بازگشت به تعادل برای سازمان بسیار دشوار می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.