مقاله تجاری سازی کارآفرینانه: سرمایه گذاری ملی و بین المللی طرح های کارآفرینانه ریسک پذیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجاری سازی کارآفرینانه: سرمایه گذاری ملی و بین المللی طرح های کارآفرینانه ریسک پذیر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجاری سازی کارآفرینانه: سرمایه گذاری ملی و بین المللی طرح های کارآفرینانه ریسک پذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجاری سازی کارآفرینانه: سرمایه گذاری ملی و بین المللی طرح های کارآفرینانه ریسک پذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجاری سازی کارآفرینانه: سرمایه گذاری ملی و بین المللی طرح های کارآفرینانه ریسک پذیر :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
دارایی های فکری و جایگاه امروزی آن در تجارت جهان و نقش ارزشمند در توسعه و کسب درآمد، نشان دهنده ی اهمیت بسزایی دارایی های فکری است. کارآفرینی زمانی می تواند ارزش آفرینی کند که بتواند ارزش های فرهنگی را به گونه ای نوآورانه احیاء کند. سیاست های کارآفرینی کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما بطور کلی می توان دو سیاست اقتصاد آزاد در کارآفرینی که در تاریخ اقتصاد به کشورهای پیشرفته معروف هستند، و سیاست های جایگزینی واردات و توسعه صادرات که ویژه کشورهای در حال توسعه از جمله سیاست کارآفرینی ایران در این گروه از سیاست ها می باشد. به نظر می رسد این تفاوت ها بخاطر ارزش های فرهنگی و باورهای مختص آن فرهنگ باشد که در جهت تحقق رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی جامعه نهفته است. برای تمرکز بر مشتری در بازار،تفاوت عمده ای بین کشیدن محصولات/ خدمات بسمت بازار و کشش محصولات از سوی بازار وجود دارد. افراد کارآفرین در هر جامعه، سرمایه های اجتماعی آن جامعه محسوب می شوند، دولت ها برای جلوگیری از مهاجرت افراد کارآفرین و نخبه، با توجه به موقعیت اقتضایی موجود، می توانند در قالب سیاست های مختلف اقتصادی، اقتصاد آزاد، جایگزینی واردات و توسعه صادرات و همچنین راهکارهای مشابه نظیر ارائه تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار، تجاری سازی ایده ها، برای کاهش آسیب های اقتصادی ناشی از واردات محصولات، در جهت تولید چندمحصولی اقدام به حمایت های همه جانبه از افراد کارآفرین نماید. در این مقاله به بررسی میزان کاربرد مفاهیم بازرگانی (داخلی- خارجی) در جهت تحقق تجاری سازی فعالیت های (طرح، ایده) کارآفرینانه، و ارائه راهکارها متناسب با تجارت بازار برای عملیاتی کردن طرح های کارآفرینانه می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.