مقاله ارائه ی مدلی به منظور پیش بینی رویگردانی مشتریان شرکتهای مخابراتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه ی مدلی به منظور پیش بینی رویگردانی مشتریان شرکتهای مخابراتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه ی مدلی به منظور پیش بینی رویگردانی مشتریان شرکتهای مخابراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه ی مدلی به منظور پیش بینی رویگردانی مشتریان شرکتهای مخابراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه ی مدلی به منظور پیش بینی رویگردانی مشتریان شرکتهای مخابراتی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با توجه به رقابتی شدن صنایع گوناگون و محیط متغیر عصر حاضر،این صنایع بدنبال این هستند که حداکثر تلاش خود را در زمینه ی ارائه ی خدمات مورد انتظار مشتری ،به منظور حضور طولانی مدت در عرصه رقابت و حفظ مشتریان خود نمایند. همچنین هزینه های جذب مشتری جدید در آنها بسیار بیشتر از هزینه های مربوط به نگهداری مشتری فعلیشان می باشد. در نتیجه نگهداری مشتری موجود ،ازاهمیت فوق العاده ای برخوردار گشته است.علاوه بر این مشتریان به دلایل گوناگونی از قبیل کیفیت،هزینه ،دسترسی به فناوری بالاتر و ; اقدام به تغییر سرویس دهنده ی خود می کنند که روز به روز نیز بر این مشتریان افزوده می شود.در نتیجه،هدف تحقیق حاضر،مرور تحقیقات انجام شده در زمینه ی متغیرهای موثر در رویگردانی مشتریان شرکتهای مخابراتی،به منظور ارائه ی مدلی جامع برای پیش بینی رویگردانی مشتریان می باشد. نیجه تحقیق نشان می دهد که عواملی از قبیل هزینه ،کیفیت،رضایت،ورود رقبا با فناوری برتر،تبلیغات،نگرانی های امنیتی و اطلاعات جمعیت شناختی مشتری در رویگردانی آنها موثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.