مقاله ارزیابی اثر بخشی آمادگی برای استقرار دولت الکترونیک در افزایش رضایت ارباب رجوع درسازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی اثر بخشی آمادگی برای استقرار دولت الکترونیک در افزایش رضایت ارباب رجوع درسازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اثر بخشی آمادگی برای استقرار دولت الکترونیک در افزایش رضایت ارباب رجوع درسازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اثر بخشی آمادگی برای استقرار دولت الکترونیک در افزایش رضایت ارباب رجوع درسازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اثر بخشی آمادگی برای استقرار دولت الکترونیک در افزایش رضایت ارباب رجوع درسازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی ارزیابی اثربخشی استقرار دولت الکترونیک در افزایش رضایت ارباب رجوع به منظور ارائه یک الگوی عملی است. جامعه آماری در این تحقیق کلیه مراجعان به سازمان فنی و حرفه ای استان کردستان است. با توجه به جدول مورگان و آمار مراجعان هفتگی، تعداد۱۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. روش تحقیق از نوع توصیفی و به صورت همبستگی است. برای اندازه گیری میزان آمادگی برای استقرار دولت الکترونیک پرسشنامه محقق ساخته حاوی ۱۶ سوال در مورد مهمترین کارکرد های مدیریت یعنی تصمیم گیری، برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل در فضای الکترونیک است. روایی محتوایی پرسشنامه با نظر استاد راهنما و سایر اساتید مدیریت و پایایی پرسشنامه با محاسبات نرم افزاری به به میزان ۹۱۸ محاسبه شد. پرسشنامه رضایت ارباب رجوع مورد استفاده در این پژوهش توسط کارشناسان و پژوهشگران سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال ۱۳۸۱ تهیه و هنجاریابی شده و روایی و پایایی آن به تایید رسیده است. نتایج نشان داد که بین نحوه تصمیم گیری در استقرار دولت الکترونیک با افزایش رضایت ارباب رجوع رابطه وجود دارد. بین نحوه برنامه ریزی در استقرار دولت الکترونیک با افزایش رضایت ارباب رجوع رابطه وجود دارد. بین نحوه سازماندهی در استقرار دولت الکترونیک با افزایش رضایت ارباب رجوع رابطه وجود دارد. بین نحوه نظارت و کنترل در استقرار دولت الکترونیک با افزایش رضایت ارباب رجوع رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.