مقاله ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا روی شکل گیری دارائی برند در صنعت دارو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا روی شکل گیری دارائی برند در صنعت دارو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا روی شکل گیری دارائی برند در صنعت دارو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا روی شکل گیری دارائی برند در صنعت دارو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا روی شکل گیری دارائی برند در صنعت دارو :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در عصر جدید که دوران ادغام و جهانی شدن شرکت هاست، دارائی برند یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام می باشد. هدف مطالعه حاضر، بررسی تاثیر نام کشور مبدا بر دارائی برند در صنعت دارو می باشد. همچنین در این پژوهش، تاثیر واسطه ای متغیر های آگاهی از برند و قدرت برند در شکل گیری دارائی برند مورد بررسی قرار گرفته است. و همچنین چگونگی تاثیر نام کشور مبدا بر روی این دو متغیر هم مورد سنجش قرار گرفته است. گرایش این مطالعه کاربردی، رویکرد آن قیاسی، استراتژی این پژوهش پیمایشی، هدف روش شناسی آن تبیین (آزمون فرضیه) ، افق زمانی این مطالعه تک مقطعی می باشد. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر، داروسازان شمال غرب ایران می باشد. و نمونه ۲۶۰ نفری با روش نمونه گیری مرحله ای از بین داروسازان شمال غرب انتخاب و مورد بررسی قرار گرفته اند.در این تحقیق، برای آزمون فرضیه ها و برازش مدل مفهومی از مدل یابی معادلات ساختاری و برای بررسی اثر هر متغر بر متغیر دیگر از تحلیل مسیر استفاده شده است، به همین منظور از نرم افزار لیزرل استفاده گردیده است. نتایج حاصل از تست مدل حاکی از آن است که قدرت برند تاثیر بیشتری نسبت به متغیر های دیگر بر روی دارائی برند دارد. علاوه بر این، تصویر ذهنی از کشور مبدا به صورت غیر مستقیم از طریق متغیر واسطه قدرت برند بر روی دارائی برند تاثیر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.