مقاله انتخاب متغییر در خوشه بندی برای سمگمنت بندی بازار با استفاده از الگوریتم های ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب متغییر در خوشه بندی برای سمگمنت بندی بازار با استفاده از الگوریتم های ژنتیک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب متغییر در خوشه بندی برای سمگمنت بندی بازار با استفاده از الگوریتم های ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب متغییر در خوشه بندی برای سمگمنت بندی بازار با استفاده از الگوریتم های ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب متغییر در خوشه بندی برای سمگمنت بندی بازار با استفاده از الگوریتم های ژنتیک :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
سگمنت بندی بازار برای هدف قرار دادن یک بازار کوچک در دنیای بازاریابی به میزان وسیع بکار می رود و از جهت دسترسی موثر به همه مشتریان با یک آمیخته بازاریای پایه برای تصمیم گیرندگان مفید است.اگر چه الگوریتم های خوشه بندی زیادی برای مواجه شدن با مساله سگمنت بندی بازار بکار رفته اند اما این الگوریتم ها نمیتوانند مفید باشند،مگر آنکه متغییرهای نا مرتبط در داده های مساله حذف شوند چرا که متغییرهای نا مرتبط ساختار خوشه بندی را از شکل طبیعی خارج کرده و نتایج غیر مفیدی را منجر می شوند. در ایم مقاله الگوریتم های ژنتیک GA برای انتخاب متغییر جهت تعیین تعداد خوشه ها بکار رفته است یک نمونه واقعی از مجموعه داده های بانک ملت برای شبیه سازی کاربرد سگمنت بندی بازاریابی بکار رفته است.این نتایج نشان میدهد که انتخاب متغییر از طریق GA میتواند به طور موثر راه حل بهینه کلی را یافته و میزان صحت مدل خوشه بندی را افزایش دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.