مقاله رابطه مولفه های مدیریت دانش با عملکرد اجرایی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه مولفه های مدیریت دانش با عملکرد اجرایی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه مولفه های مدیریت دانش با عملکرد اجرایی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه مولفه های مدیریت دانش با عملکرد اجرایی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه مولفه های مدیریت دانش با عملکرد اجرایی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی همبستگی بین میزان کاربست مولفه‌های مدیریت دانش با عملکرد اجرایی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود. سوالات پژوهش با در نظر گرفتن کاربست‌های مدیریت دانش (ایجاد، ثبت، پالایش، ذخیره و کاربرد) و با توجه به ویژگی‌های جمعیت‌شناسی (جنس، سابقه خدمت، مرتبه علمی و رشته تحصیلی) مورد بررسی قرار گرفت. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و جامعه آماری شامل ۶۴۳ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه و دانشجویان آنان در سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ بود. حجم نمونه ۲۴۰ نفر بودند که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی- طبقه‌ای متناسب با حجم انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری، شامل پرسشنامه‌های مدیریت دانش و عملکرد و اجرایی به صورت باز‌پاسخ می‌باشد. ضریب پایایی با استفاده از آلفای کرونباخ ۷۸/۰ برای مدیریت دانش به دست آمد. تجزیه و تحلیل داده در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس چند راهه و آزمون (LSD) صورت گرفت. نتایج حاصل از پژوهش نشان می‌دهد که بین ایجاد، پالایش، انتشار و کاربرد دانش با عملکرد اجرایی در سطح (۰۵/0p<) رابطه معنی‌دار وجود دارد. بین میانگین نمرات مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی با توجه به جنس، مرتبه علمی، سابقه خدمت تفاوت معنی‌دار وجود ندارد. بین عملکرد اجرایی اعضای هیأت علمی بر حسب جنس و مرتبه علمی تفاوت معنی‌دار وجود دارد. این تفاوت نشان می‌دهد که هیأت علمی مرد از هیأت علمی زن از عملکرد بالاتری برخوردار بوده و عملکرد هیأت علمی با مرتبه استاد از سایر مرتبه‌ها بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.