مقاله افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از منطق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از منطق فازی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از منطق فازی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
برای بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کار، یک رو ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری ، بر اساس ارزیابی فازی میباشد . به منظور افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط بامشتری در کسب و کار و افزایش سطح رقابتی و مدیریتی، بررسی کاملی روی ارزیابی موثر سیستم CRM انجام شده است. برای بهبود عملکرد CRM نیاز است که ی ارزیابی جامع و علمی بر روی عملکرد CRM داشته باشیم.ارزیابی علمی، ی پروژه سیستمی پچیده است، به همین جهت، در این مقاله برای انجا ارزیابی رضایت مشتری ، از الگوریتم جامع فازی استفاده شده و یک رو ارزیابی عملکرد CRM با استفاده از رویکرد فازی فازی ارایه شدهوکارایی سیستم تحلیل شده است. یکی از ارکان مهم رقابت در سیستمهای بانکی، مشتری مدار کسب رضایت مشتری است. زیرا انگیزه اصلی برای موسسات مالی که به دنبال بهبودهای عمده در مسیر پیشرفت خویش هستند، همانا مشتریان آن موسسات می باشند. بنابراین بسیار ضروری است تا هر موسسه، ساختاری برای درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت رضایت مشتریانش در اختیار داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.