مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ایی مطالعه موردی: فروشگاه هایپر استار شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ایی مطالعه موردی: فروشگاه هایپر استار شیراز دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ایی مطالعه موردی: فروشگاه هایپر استار شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ایی مطالعه موردی: فروشگاه هایپر استار شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ایی مطالعه موردی: فروشگاه هایپر استار شیراز :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
امروزه مهم ترین عامل حفظ بقا، رشد و توسعه هر بنگاه اقتصادی داشتن مشتریانی وفادار است. فروشگاه های زنجیره ای به عنوان پدیده هایی با رشد و گسترش بسیار سریع در سالهای اخیر ایران، با چالش وفاداری مشتریانشان مواجهند به گونه ای که تنها ۳۰% در وفادار ساختن مشتریانشان موفق بوده اند. هدف از انجام این تحقیق بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای در ایران می باشد و به صورت مطالعه موردی، فروشگاه زنجیره ای هایپر استار در شهر شیراز در استان فارس مورد مطالعه قرار گرفته است. برای انجام این پژوهش از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است. برای این منظور تعداد ۲۵۰ پرسشنامه میان مشتریان این فروشگاه توزیع و با استفاده از نرم افزارهای excel و expert choice مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. برای سنجش عامل وفاداری دو شاخص اعتماد و رضایت و برای سنجش هر یک، چهار عامل ارزش درک شده، ارتباطات، وجهه و محیط و فضای فیزیکی مورد بررسی قرار گرفته اند. نتایج تحقیق حاکی از آن است که وفاداری مشتری در ابتدا متأثر از رضایت و پس از آن اعتماد مشتریان می باشد و جهت رسیدن به وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ایی که هدف اصلی تحقیق می باشد عامل ارزش درک شده در رتبه اول و عامل ارتباطات، وجهه و محیط و فضای فیزیکی در رتبه های بعدی قرار دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.