مقاله شناسایی مشخصههای اصلی تولید شیر، ماست و دوغ در کارخانجات لبنی با استفاده از روش QFD و GAHP ، مطالعه موردی شرکت پاستوریزه خزر ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی مشخصههای اصلی تولید شیر، ماست و دوغ در کارخانجات لبنی با استفاده از روش QFD و GAHP ، مطالعه موردی شرکت پاستوریزه خزر ساری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی مشخصههای اصلی تولید شیر، ماست و دوغ در کارخانجات لبنی با استفاده از روش QFD و GAHP ، مطالعه موردی شرکت پاستوریزه خزر ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی مشخصههای اصلی تولید شیر، ماست و دوغ در کارخانجات لبنی با استفاده از روش QFD و GAHP ، مطالعه موردی شرکت پاستوریزه خزر ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی مشخصههای اصلی تولید شیر، ماست و دوغ در کارخانجات لبنی با استفاده از روش QFD و GAHP ، مطالعه موردی شرکت پاستوریزه خزر ساری :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
گسترش عملکرد کیفیت ۱ QFD ( مکانیزمی است برای ترجمه صدای مشتری ۲ به ویژگیهای محصول در مراحل مختلف طرح ریزی، مهندسی و ساخت محصول که بهطور گستردهای توسط شرکتهای مدرن در سراسر جهان بکار گرفته میشود. این روش شامل مطالعه بازار، شناسایی مشتریان محصول، شناسایی سلایق مشتریان و سپس لحاظ نمودن خواستههای آنان در تمامی مراحل طراحی و تولید می باشد. این مطالعه به منظور شناسایی مشخصههای اصلی تولید شیر، ماست و دوغ در کارخانجات لبنی صورت گرفت و بدین منظور شرکت پاستوریزه خزر ساری به عنوان مورد مطالعه در نظر گرفته شد. ضمن مطالعه بازار و مصاحبه با مشتریان و مسئولین شرکت پاستوریزه خزر، شرکتهای مازند شیر و بهارستان به عنوان مهمترین رقبای این شرکت معرفی شدند. سپس به شناسایی نیازهای مشتریان ۳ پرداخته شد و از طریق فرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی ۴ GAHP نیازها الویت بندی گردید. پس از آن با همکاری متخصصین شرکت، نیازهای مشتریان به مشخصات فنی ۵ برای تولیدی بهتر و نزدیکتر به خواستهی مشتریان تبدیل شدند. از طریق این اطلاعات، سه ماتریس خانهی کیفیت ۶ برای سه محصول شیر، ماست و دوغ بصورت جداگانه ایجاد شد که بطور کلی از این سه ماتریس ۳۵ عملیات تولیدی برای تولید شیر و ماست و دوغ ارائه گردید که شرکت با بکار بستن آن می تواند محصول نزدیکتر به نیازها و خواسته مشتریان تولید کند، در بازار رقابتی پیش افتد و در نتیجه فروش بیشتری نسبت به قبل داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.