مقاله عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه بانکهای ایران از دید دانشجویان دانشگاه زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه بانکهای ایران از دید دانشجویان دانشگاه زاهدان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه بانکهای ایران از دید دانشجویان دانشگاه زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه بانکهای ایران از دید دانشجویان دانشگاه زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه بانکهای ایران از دید دانشجویان دانشگاه زاهدان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
پیشرفت فناوری و ابزار بیسیم در سالهای اخیر فرصت جدیدی برای ارئه ی خدمات نوین بانکی،تحت عنوان بانکداری همراه به وجود آمده است.با استفاده از بانکداری همراه،مشتریان می توانند در هر مکان و زمانی،سریع و راحت از خدمات بانکی بهره مند شوند.بانکداری همراه در صورت مقبول واقع شدن از سوی مشتریان میتواندتاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها برای بانکها و مشتریان داشته باشد.تحقیقات در سطح جهان نشان داده است با وجود مزایای فراوانی که این شیوه ی بانکداری برای مشتریان و همچنین بانکها فراهم میکند،از مقببولیت کافی در بین مشتریان برخوردار نیست و چندان مورد پذیرش قرار نگرفته است.از این رو در این پژوهش سعی شده است،عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از دید دانشجویان دانشگاه زاهدان بررسی گردد.روش پژوهشی،توصیفی از نوع همبستگی است که به آزمون فرضیه ها با استفاده از نرم افزارSPss پرداخته شده است.با توجه به تحقیقات صورت گرفته و در نظر گرفتن عواملی که بیشترین تاثیر را در پذیرش بانکداری همراه دارند،با تکیه بر مدل پذیرش فناوری،مدل ترکیبی ارائه شده است.نتایج آزمون فرضیه های مدل مفهومی نشان داد،متغییرهای کیفیت خدمات و خودکارآمدی بر سهولت استفاده درک شده،متغییرهای نوآوری قردی و هنجار ذهنی بر سودمندی درک شده،متغییرهای سهولت استفاده درک شده و سودمندی بر نگرش،متغییر نگرش بر قصد استفاده و در نهایت متغییر قصد استفاده بر استفاده واقعی اثر مثبت و معنادار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.