مقاله توسعه صنعت گردشگری در شهر زواره با تکنیک تحلیل عرصههای مرتبط (AIDA)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسعه صنعت گردشگری در شهر زواره با تکنیک تحلیل عرصههای مرتبط (AIDA) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسعه صنعت گردشگری در شهر زواره با تکنیک تحلیل عرصههای مرتبط (AIDA) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه صنعت گردشگری در شهر زواره با تکنیک تحلیل عرصههای مرتبط (AIDA)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسعه صنعت گردشگری در شهر زواره با تکنیک تحلیل عرصههای مرتبط (AIDA) :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
بافتهای تاریخی با مشخصههایی چون ساختار منسجم، یادمانهای معماری و هویت منحصربهفرد، از اهمیت بسزایی برخوردارند. امروزه اینگونه بافتها به گرههای مسئلهدار بدل گشته و از رکود اقتصادی شدیدی رنج میبرند. از بین رفتن هویت اصیل اجتماعی و فرسودگی کالبد بر اثر گذر زمان از دیگر مشکلات مطرح در بافتهای کهن میباشد. در دهههای اخیر، صنعت گردشگری، یکی از مهمترین منابع درآمدی در شهرهای دارای جاذبههای باستانی و تاریخی، طبیعی و ; است و به عنوان رهیافتی برای مقابله با مشکلات آنها میباشد. مقالهی حاضر با توجه به ضرورت توسعهی گردشگری در ایران به عنوان کشوری دارای سرمایههای طبیعی و فرهنگی، به بررسی شهر تاریخی زواره در استان اصفهان میپردازد و با روش مشاهده، مصاحبه و مطالعهی اسنادی به بررسی ویژگیهای فرهنگی، جغرافیایی و کالبدی شهر پرداخته و چالشها و فرصتهای توسعهی صنعت گردشگری را تحلیل میکند. به منظور تعیین راهبردها و ارائهی پیشنهادها به تدوین اهداف بر مبنای مسائل، مشکلات و نیازها پرداخته، لذا از تکنیک تحلیل عرصههای عمومی (AIDA) استفاده میشود. این روش در چارچوب تفکر راهبردی برنامهریزی قرار دارد.نتایج حاصل از این مطالعه نشان میدهد احیای بافتهای تاریخی به عنوان کانونهای فعالیتی با بکارگیری رهیافت اختیار راهبردی، توسعهی گردشگری را به ارمغان میآورد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.