مقاله مدیزیت کارآمد در فزآوری و باساریابی سعفزان و نقص آن در صادرات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیزیت کارآمد در فزآوری و باساریابی سعفزان و نقص آن در صادرات دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیزیت کارآمد در فزآوری و باساریابی سعفزان و نقص آن در صادرات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیزیت کارآمد در فزآوری و باساریابی سعفزان و نقص آن در صادرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیزیت کارآمد در فزآوری و باساریابی سعفزان و نقص آن در صادرات :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
توجه به امارهای موجود و تحقیقات گستره ی انجام شده در زمینه های مختلف صنعت زعفذان،این محصول استراتژیک و دارای ارزش اقتصادی بالا ،حاکی از این امر هست که توجه خاص به نیازهای اصلی زعفران از بدو کشت تا صادرات و اجرای مدیریت بهینه در هر مقطع از این زنجیره میتواند چه آثار مفید و مهم اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی در کشورمان را به دنبال داشته باشد.متاسفانه با علم و آگاهی اکثر مسئولین امر و کارشناسان خبره در عرصه صنعت زعفران و اذعان به این نقائص و مشکلات،هنوز هم این صنعت ببا چالشهایی روبرو بوده است.به بیان دیگر به علت ضعف در سیستم های فرآوری و بازاریابی و ضعف در مدریت صادرات زعفران ایران،باعث شده است که اسپانیا،امارت و چند کشور دیگر که بازارهای هدف زعفران تولیدی ایران را تشکیل میدهتد،بعنوان مهمترین کشورهای وارد کننده زعفران تولیدی از کشورمان را ببصورت فله ای خریداری نمایند و پس از فرآوری به صادرات مجدد بپردازند و این امر باعث شده که ضمن تاثیر گذاری بر قیمت بازارهای جهانی صاحب ارزش افزوده کلان از این تجارت باشند.این در حالیست که ایران با توجه به سهم ۹۲ درصدی تولید و ۷۵ درصدی صادرات زعفران به عنوان یک قدرت جهانی ،نه تنها در تعیین قیمت جهانی زعفران نقش موثری ایفا نمی نماید،حتی قیمت صادراتی طعفران را نزدیک به قیمت جهانی نمیتواند عرضه کند.از سویی ورود رقبای تازه نفس به عرصه تولید زعفران در جهان ،فرآوری و برداشت سنتی،نبود یک سیستم کارآمد بازاریابی و عدم اجرای استانداردهای ملی و مسکوت ماندن طرح جامع زعفران باعث شده است تا صادرات و تجارت زعفران هر سال سیر افولی را بپیماید.بر این اساس مقاله حاضربا اشاره به نقائص موجود و متعدد از فرایند برداشت،فرآوری و بازاریابی زعفران و وضعیت نابسامان صادرات زعفران در گذشته و حال،به ارئه و شرح یک سیستم مدیریت کارآمد در فرآوری و بازاریابی و نقش این دو مقوله در صادرات زعفران می پردازدتا با برنامه ریزیهای منسجم ،علمی و عملیاتی،صنعت طلای سرخ بتواند به جایگاه واقعی در جهان دست یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.