مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکها به روش سلسله مراتبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکها به روش سلسله مراتبی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکها به روش سلسله مراتبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکها به روش سلسله مراتبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکها به روش سلسله مراتبی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف مقاله حاضر شناسایی و رتبهبندی عوامل اصلی موثر و مولفههای مربوط به هر کدام از این عوامل اصلی برارزش ویژه برند بانکها )بانک پارسیان بعنوان نمونه مطالعاتی( با استفاده از روش AHP1 است. برای این منظور از مدل ترکیبی و جامع یو۲۰۰۱ ( استفاده میشود. در این مدل جهت تعیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند، ادراکات مشتری )آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده برند(، رفتار مشتری )وفاداری به برند( و سایر ابعاد مشتری )تصویر ذهنی مشتری از برند( بررسی میگردد. نتایج حاصل از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی نشان داد که در بین شاخصهای اصلی موثر بر ارزش ویژه برند، شاخصهای کیفیت ادراک شده و آگاهی از نام برند، شاخص وفاداری به برند و شاخص تصویر ذهنی برند به ترتیب از اولویت اول، دوم و سوم برخوردار هستند. در رتبهبندی شاخصهای فرعی شاخصهای اصلی نیز مشخص شد که در بین شاخصهای فرعی کیفیت ادراک شدهقابل اتکا بودن برند و همدلی برند و در بین شاخصهای فرعی آگاهی از برند برتری ذهنی برند و یادآوری کمکی برند )تشخیص برند(، در بین شاخصهای فرعیوفاداری به برندتمایل برای مراجعه مجدد به برند و مراجعه پی در پی به برند و در نهایت در بین شاخصهای فرعی تصویر ذهنی برندکیفیت و تنوع خدمات برند و آشنا بودن برند به ترتیب دارای بیشترین و کمترین وزن هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.