مقاله شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی موردکاوی : بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی موردکاوی : بانک کشاورزی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی موردکاوی : بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی موردکاوی : بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی موردکاوی : بانک کشاورزی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
به منظور روابط بلند مدت با مشتریان ویژه و ایجاد ارتباطی فراتر از محدودیت های بانکداری سنتی، همچنین ارائه خدمات و محصولات مالی متناسب با نیازهای خاص این دسته از مشتریان، عملیات بانکداری اختصاصی در بانککشاورزی طراحی شده و به اجرا در آمده است. بانکداری اختصاصی در کشور ما بسیار نوپا بوده و خدمات این صنعت درحال شکل گیری و تکامل است، بنابر این به دلیل جدید بودن، بیش از سایر خدمات صنعت بانکداری نیازمند معرفی وملموس سازی است. هدف تحقیق، شناسایی و اولویت بندی نیاز های مشتریان ویژه بانک کشاورزی از خدمات بانکداری اختصاصی است. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی بوده و از نظر نحوه گرد آوری داده ها توصیفی است. در این تحقیق ابتدا نیاز های مشتریان از خدمات بانکداری اختصاصی با انجام مصاحبه با خبرگان حوزه بانکی شناساییشد، سپس اهمیت این خدمات از نظر آنان مورد سنجش قرار گرفت و بوسیله آزمون فریدمن اولویت نیازهای مشتریان از این خدمات مشخص شد. براساس نتایج این پژوهش، ۰۱ مورد به عنوان نیازهای مشتریان ویژه بانک کشاورزی از خدمات بانکداری اختصاصی شناسایی شد، صداقت و امانتداری و راز داری مدیر حساب، اطلاع رسانی منظم و دوره ای به مشتری توسط مدیر حساب ، تضمین یک حداقل سود قابل قبول و تنظیم قرارداد شفاف با مشتری به ترتیب مهم ترین نیاز های مشتریان بانک کشاورزی از خدمات بانکداری اختصاصی به شمار می آید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.