مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک دیماتل فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک دیماتل فازی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک دیماتل فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک دیماتل فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک دیماتل فازی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
یکی از عوامل موثر در موفقیت سازمان ها در دنیای رقابت جهانی امروز کسب رضایتمندی مشتریان خود می باشد. بانک « ها به عنوان موسسات اقتصادی همواره بدنبال تحقق توقعات نیازهای مشتریان خود می باشند، لذا این پژوهش با هدفشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک های دیماتل فازی و تاپسیس انجام پذیرفت. در این تحقیق ابتدا از طریق مطالعه ادبیات تحقیق ۱۶ شاخص شناسایی شد و سپس با استفاده از نظر » فازیسنجی خبرگان ۳۵ شاخص نهایی بعنوان عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان مشخص گردید. جهت دستیابی بهاهداف پژوهش ۰۴۴ نفر از مشتریان بانک ها در سطح شهر اصفهان و ۶۰ نفر از خبرگان انتخاب شده و از آن ها جهت شناسایی عوامل بحرانی انتخاب بانک نظرسنجی شد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده است. جهت تحلیل داده هایتحقیق، ابتدا با استفاده از روش تحلیل آماری و آزمون tضریب اهمیت مولفه ها مشخص شد و در فاز دوم جهت الویت بندی شاخص ها از تکنیک تاپسیس فازی و نیز جهت بررسی نوع ارتباط عوامل با یکدیگر از تکنیک دیماتل فازی استفاده شد. نتایج حاصل از انالیز به وسیله تکنیک تاپسیس فازی منجر به استخراج ابعاد شش گانه ای در اولویت بندی انتظارات مشتریان شد. و پس از آن تاثیر گذارترین شاخص ها با توجه به نتایج دیماتل فازی مشخص شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.