مقاله کاربرد داده کاوی در ارزیابی مشتریان بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد داده کاوی در ارزیابی مشتریان بانکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد داده کاوی در ارزیابی مشتریان بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد داده کاوی در ارزیابی مشتریان بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد داده کاوی در ارزیابی مشتریان بانکی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در عرصه جهانی امروز، بانکها در حال مبارزه برای دستیابی به یک جایکاه رقابتی مناسب بریکدیگر می باشند.غیرازاجرای فرآیندهای کسب وکار،ایجاد پایگاه دانش و بکارگیری آن برای سوددهی بانک،به یک ابزار استراتژیک برایرقابت تبدیل شده است.درسالهای اخیر،توانایی برای تولید،دستیابی و ذخیره داده ها،به شدت افزایش یافته است.اطلاعات موجود در این داده ها می تواند بسیار مهم باشد.دسترسی گسترده به حجم عظیم داده هاونیازبه تغییر اینقبیل داده ها به دانش و آگاهی،صنعت IT رابه استفاده ازداده کاوی ترغیب نموده است. صنعت بانکداری درسرتاسرجهان،دستخوش تغییرات بسیارزیادی در راه کسب وکار شده است و نیازبه تکنیکهایی همچون داده کاوی راکه می تواند به آنها برای رقابت دربازار کمک کند،درک کرده است. بانکهای پیشرو از ابزارهای داده کاوی) DM ( برای بخش بندی مشتریان وسودآوری، موجودی حساب وتائیدآن، پیش بینی عدم پرداخت،بازاریابی،کشف تراکنشهای جعلی وغیره استفاده می کنند. با کند و کاو داده های مربوط به مشتریان، به رکوردهای اطلاعاتی مشتریان ساختار داده میشود، جریان تشخیص مشتریان با اهمیت به صورت خودکار صورت می گیرد، باعث تغییر در شیوه تشخیص مشتریان خاص و باارزش از لیست کلیه مشتریان و در نهایت کشف مشتریان وفادار خواهد شد) تقوا و همکاران، ۸۸۱۱ (. به طور کلی شکی نیست که ارتباط با مشتری یکی از مهمترین عوامل سازنده مزیت اصلی، خصوصا در سازمان های خدماتیمی باشد. (chang et al, 2009) دربررسیهای انجام شده،یکی از مشکلات بانکها،عدم شناسایی مشتریان وعدم اتخاذ تصمیمات مناسب مدیریتی وسلیقه ای بودن تصمیمات در برخورد با مشتریان می باشد.بنابراین در این تحقیق به منظور شناسایی مشتریان جدید بانک پارسیان که قسط های خود را به موقع پرداخت می کنند یاخیرو تدوین استراتژیهای مناسب برای برخورد با آنها از دادهکاوی وابزار آن مانند دسته بندی و درخت تصمیم استفاده می کنیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.