مقاله مشتری مداری وعوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری نوین ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مشتری مداری وعوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری نوین ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مشتری مداری وعوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری نوین ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مشتری مداری وعوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری نوین ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مشتری مداری وعوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری نوین ایران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در جهان امروز صنعت بانکداری در اقتصادکشورها نقش پراهمیتی دارد و از ارکان مهم به حساب میآید و مدیریت ارتباط با مشتریان در این میان نقش مهمی را ایفا میکند. توجه ویژه به نیازها و خواسته های مشتریان و مدیریت ارتباطبا آنها، به سبب تاثیرمستقیمی که بر رشد و بقای بانک در بازار رقابت می گذارد و نیز کسبمنافعی که برای ایشان دارد، موجب گشته تا لزوم کسب رضایت مشتریدرک و پذیرفته شود و هر بانکی گرایش به مدیریت ارتباط با مشتری داشته وکلیه توجه آن جذب و جلب رضایت مشتری باشد. مشتری علاوه بر محصول متمایزو منطبق با نیازهایش و تعلق خاطر به روابطش با عرضه کنندگانخدمات یا محصولات، خرید می کند. در واقع رمز موفقیت بانکها داشتن روابط ماندگار با مشتریاست. استفاده از برنامه های کاربردی دربانکداری نوین، به دست آوردن و حفظ بلند مدت مشتری و ارزشگذاری برای وی می باشد کهمدیریت ارتباط با مشتری نامیده می شود. برای پشتیبانی از تمام فرآیندهای مشتری مدار نامیده می شود. برای پشتیبانی از تمام فرآیندهای مشتری مداردربانکها، در هر اندازه و سطحی، استفاده از برنامه های کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری به منظور حفظ قدرت رقابتی توصیه میشود ، هر سازمانی به دنبال راهی برای توسعه، حفظ و نگهداری مجموعه ای از مشتری، محصول، اطلاعات وخدمات در حین بازاریابی و فروش خدمات، پشتیبانی و واحدهای توسعه محصول می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.