مقاله بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت :

تعداد صفحات:۴۵
چکیده:
استفاده از سیستم های الکترونیکی در موسسات مالی و اعتباری جهان به سرعت رو به گسترش بوده و شمار استفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیکی روز بروز درحال افزایش است. از این رو صنعت بانکداری تلاش دارد تا با بکارگیری اینترنت به عنوان یکی ازکانالهای اصلی ارائه خدمات، برای نفوذ و قدرتمند ساختن کسب و کار خود اقدام کند. بنابرا ین شناسایی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک از اهمیت ویژه ای برا ی باناک ها برخوردار می باشد. در این تحقیق تلاش شده است تا بس بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت پرداخته شود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک ملت می باشد که تجربه استفاده ۱ بار از اینترنت بانک ملت را دارند. نمونه آماری نیز با استفاده از فرمول نمونه گیری از جامعه نامحدود به تعداد ۱۳۱ نفر به دست آمد. جهت آزمون فرضیه های تحقیق و بدست آوردن نتایج از نرم افزار لیزرل و روش تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شده است. نتایج بدست آمده از آزمون فرضیات این پژوهش نشان داد که سودمند ی درک شده، هنجار ذهنی)فشار اجتماعی( و اعتماد الکترونیک بس طور مثبت و معنادار ی براستفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت تاثیر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.