مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
افزایش رقابت در بین بانکها به دلایلی همچون افزایش روزافزون تعداد بانک ها، استفاده از تکنولوژی جدید در ارائه خدمات، خصوصی سازی بانک ها و محدودیت در منابع موجود، حفظ مشتریان و کسب جایگاه رقابتی مناسب در سودآوری و بقای بانکها، ضرورت مطالعه تغییر رفتار مشتریان را در عرصه بانکداری کشور، بیش از پیش آشکار می سازد. هدف اصلی این پژوهش شناسایی و تجزیه و تحلیل و تعیین عوامل اثرگذار بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن می باشد. نوع پژوهش از نظر هدف؛ کاربردی و از نظر مسیر؛ توصیفی؛ پیمایشی و همبستگی است. با توجه به اینکه از میان مشتریان بانک اقتصاد نوین در شعب شهر تهران نمونه خود را انتخاب نموده ایم، جامعه مورد نظر ما، مشتریان بانک اقتصاد نوین می باشد. در این پژوهش، از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده شده است. لذا تعداد ۴۰۰ پرسش نامه توزیع شد. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی و از نرم افزارهای SPSS و لیزرل استفاده شد و از مدل یابی معادلات ساختاری به عنوان یک تکنیک تحلیل چند متغیری برای آزمون میزان وابستگی روابط بین متغیرها استفاده خواهد شد. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که قیمت نامطلوب، شهرت نامعتبر، کیفیت برتر خدمات، رقابت تبلیغاتی غیر موثر، فاصله نامناسب، هزینه های بالای تغییر و عوامل دموگرافی بر قصد تغییر رفتار مشتریان و همچنین از طرفی دیگر قصد تغییر رفتار مشتریان بر وفاداری تاثیر معنی داری ندارد. همچنین قصد تغییررفتار مشتریان بر شکایت، رویگردانی، شکایت و رویگردانی تاثیر معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.