مقاله بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان از عملکرد اسلامی بانکهای دولتی: مطالعه موردی شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان از عملکرد اسلامی بانکهای دولتی: مطالعه موردی شهر کرمان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان از عملکرد اسلامی بانکهای دولتی: مطالعه موردی شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان از عملکرد اسلامی بانکهای دولتی: مطالعه موردی شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان از عملکرد اسلامی بانکهای دولتی: مطالعه موردی شهر کرمان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
این پژوهش به بررسی نگرش مشتریان نسبت به عملکرد بانکداری اسلامی در شعب بانکهای ملی، صادرات، سپه و ملت واقع در شهر کرمان میپردازد. بدین منظور مدل مفهومی براساس پژوهشهای پیشین انجام شده برای سنجشنگرش مشتریان ارائه شد و براساس آن پرسشنامهای طراحی شد و در اختیار مشتریان قرار گرفت. دادهها از ۶۰۳ نفر از مشتریان خدمات بانکی جمعآوری شد. دادههای پژوهش توسط نرمافزار Amos مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصل از پژوهش مدل مفهومی را تایید کرد و نشان داد، پیشینه مذهبی و معیارهای انتخاب بانک مشتریان با نگرش مشتریان خدمات بانکی از اسلامی بودن عملکرد بانکها رابطه مثبت و معناداری دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.