مقاله سیستم مدیریت نام تجاری در شرکت های B2B


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سیستم مدیریت نام تجاری در شرکت های B2B دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سیستم مدیریت نام تجاری در شرکت های B2B  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیستم مدیریت نام تجاری در شرکت های B2B،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سیستم مدیریت نام تجاری در شرکت های B2B :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
بسیاری از دانشگاهیان و دست اندرکاران در حال حاضر اذعان می کنند که ایجاد نام تجاری قوی یکی از عوامل کلیدی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی و تضمین بقای طولانی مدت شرکت می باشد. ساختن نام تجاری شامل توسعه فرآیندهای سیستماتیک و ساختار یافته مدیریت است. این مطالعه سیستم مدیریت نام تجاری( BMS) را به عنوان یک قابلیت سازمانی پویا تعریف می کند که اجازه می دهد شرکت ها به طور مداوم با سرعت تکامل بازار که منجر به توسعه پایدار نام های تجاری قوی می شود انطباق یابند . نام های تجاری قوی نیاز به توسعه یافتگی داخلی خوبی دارند و BMS به دنبال کمک به مدیران است برای بدست آوردن تصویر واضح تر از اینکه چگونه به بهترین وجه نام تجاری داخلی را به منظور به حداکثر رساندن ارزش خود و رقابت بلند مدت شرکت مدیریت کنند BMS به منزله زیر ساخت های اساسی مدیریت داخلی است که اول فعالیتهای ساخت نام تجاری را حفظ می کند و پس از آن ارزش ویژه نام تجاری را ایجاد می کند BMS به اهمیت استراتژیک نام تجاری (فرهنگ یا جهت گیری نام تجاری ) مطابقت رفتار کارکنان با آنچه که به معنای نام تجاری است (نام تجاری داخلی ) و تضمین تخصیص کارآمد منابع در مدیریت دراز مدت خود ( مدیریت نام تجاری استراتژیک ) تاکید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.