مقاله شرایط پاداش و تأثیرآن بر گرایش کیفیت خدمات ونگرش کارکىان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شرایط پاداش و تأثیرآن بر گرایش کیفیت خدمات ونگرش کارکىان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شرایط پاداش و تأثیرآن بر گرایش کیفیت خدمات ونگرش کارکىان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شرایط پاداش و تأثیرآن بر گرایش کیفیت خدمات ونگرش کارکىان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شرایط پاداش و تأثیرآن بر گرایش کیفیت خدمات ونگرش کارکىان :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
شدت رقابت در بازارهای و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمانها موجب شده انخا به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتریان وارتقای خدمات گام بر دارند.خدمات بر خلاف محصولات به طور همزمان تولید ومصرف می شوند.همین عامل سبب شده است تا کارکنان سازمانهای خدماتی نقش حیاتی در ارائه خدمات با کیفیت بالا داشته باشندوباید به مسئله ارتقا کیفی نیروی انسانی توجه کرد.این مقاله نقش میانجی جهت گیری کیفیت خدمات بر شرایط پاداش و نگرش کارکنان را بررسی می کند.با استفاده از نمونه گرفته شده از صنعت بیمه و با استفاده از روش تحلیل عاملی،رابطه معنی داری بین شرایط پاداش با رضایت شغلی و تعهد سازمانی مشاهده شد.کارکنانی که با شرایط پاداش قوی در سازمانشان روبرو هستند،جهت گیری کیفیت خدمات با معنی را نشان می دهند و تمایل دارند تا سطوح بالاتری از رضایت شغلی و تعهد سازمتنی را نشان دهند.تحقیقات بر اهمیت تغییرات پاداش در روند ارائه خدمات تاکید می کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.