مقاله بررسی نقش علایم تجاریبرند در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی ازدیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک مطالعه موردی بانک ملی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش علایم تجاریبرند در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی ازدیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک مطالعه موردی بانک ملی ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش علایم تجاریبرند در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی ازدیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک مطالعه موردی بانک ملی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش علایم تجاریبرند در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی ازدیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک مطالعه موردی بانک ملی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش علایم تجاریبرند در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی ازدیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک مطالعه موردی بانک ملی ایران :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
وفاداری مشتری از جمله مؤلفه هایی می باشد که بازاریابی رابطه مند امروزه به آن تأکید قابل توجهی می کند.یکی از عواملی که در شکل گیری این وفاداری نقش دارد علایم تجاری شرکت ها می باشد. از این رو پژوهش حاضر بهبررسی رابطه وفاداری مشتریان با عوامل مؤثر از علایم تجاری پرداخته است. به منظور تحقق این هدف، بر اساس مدل مفهومی تحقیق رابطه رضایتمندی، ارزش، مقاومت برابر تغییر، احساس، اعتماد، و ارزش ویژه برند با وفاداری مشتریفرضیه سازی و اطلاعات لازم با استفاده از پرسشنامه به صورت خوشه ای در جامعه آماری بنگاه های اقتصادی کوچک)مغازه ها و فروشگاه ها( استفاده کننده از خدمات بانک ملی ایران در مناطق ۲۲ گانه تهران با حجم نمونه ۳۹۱ مرکز جمع آوری شد و با استفاده از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل معادلات ساختاری مورد آزمون قرارگرفت. نتایج حاکی از آن است که اعتماد و ارزش ویژه علایم تجاری، مهمترین عامل اثر گذار درالگوهای رفتاری و نگرشی وفاداری مشتری می باشد. ضمن اینکه عوامل اثر گذار وفاداری رفتاری در مقابل وفاداری نگرشی ممکن است در زمینه های تحقیقاتی مختلف، متفاوت باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.