مقاله بررسی میزان میدان مغناطیسی با فرکانس بینهایت کم (ELF) در کابین مسافری قطارهای شهری متروی تهران در سال ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان میدان مغناطیسی با فرکانس بینهایت کم (ELF) در کابین مسافری قطارهای شهری متروی تهران در سال ۱۳۹۲ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان میدان مغناطیسی با فرکانس بینهایت کم (ELF) در کابین مسافری قطارهای شهری متروی تهران در سال ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان میدان مغناطیسی با فرکانس بینهایت کم (ELF) در کابین مسافری قطارهای شهری متروی تهران در سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان میدان مغناطیسی با فرکانس بینهایت کم (ELF) در کابین مسافری قطارهای شهری متروی تهران در سال ۱۳۹۲ :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
توسعه تکولوژی در زمینه های زندگی بشر، میزان مواجهه با امواج الکترومغناطیسی را به طور چشمگیری افزایش داده است. طبق گزارشات متعدد، میدان های الکترومغناطیسی اثرات بیولوژیکی مهمی بر روی سیستم حیاتی دارند، از اینرو بررسی، کنترل و لزوم جلوگیری از تابش گیری آنها امری مهم و ضروری می باشد. لذا هدف از این مطالعه بررسی میزان میدان های مغناطیسی در داخل کابین های مسافری دو سری از قطارهای شهری تهران بود. در این مطالعه شدت میدان مغناطیسی در داخل کابین مسافری دو سری از قطارهای AC درون شهری مترو تهران مورد اندازه گیری قرار گرفت. اندازه گیری در قسمت میانی کابین و در ۳ نقطه انجام شد. جهت اندازه گیری از دستگاه ۳۶۰۴ Hi ساخت شرکت Holaday آمریکا استفاده شد. و مقادیر به دست آمده با استانداردهای موجود مقایسه گردید. نتایج حاصل از این بررسی نشان داد که حدکثر، میانگین و حداقل شدت میدان مغناطیسی در داخل کابین مسافری به ترتیب ۰۸/۶، ۵۳/۰± ۶۹/۰ و ۰۲۶/۰ میکروتسلا بود. نتایج حاصل مشخص نمود که میزان میدان مغناطیسی در داخل کابین های مسافری قطار پایین تر از حد استاندارد ICNIRP بود. جهت تحلیل روابط آماری از نرم افزار SPSS 18 و روش آماری T-Test و آزمون ANOVA استفاده شد. بین نوع قطار و شدت میدان مغناطیسی (۰۰۳/۰ = P) و همچنین بین نقاط نمونه برداری در داخل کابین و شدت میدان مغناطیسی (۰۰۱/۰> P) رابطه معنا دار دیده شد، ولی بین سرعت قطار و شدت میدان مغناطیسی (۰۰۵/۰ < P) رابطه معنی دار دیده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.