مقاله بررسی و شناسایی موانع پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و شناسایی موانع پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر همدان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و شناسایی موانع پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و شناسایی موانع پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و شناسایی موانع پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر همدان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر بررسی و شناسایی عوامل موثر بر عدم پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان در بانک رفاه شهر همدان می باشد. روش تحقیق پیمایشی (زمینه یابی) بوده و جامعه آماری مشتریان شعب مختلف بانک رفاه بوده است. نمونه گیری بصورت تصادفی ساده بوده و از مطالعات کتابخانه ای و پرسشنامه جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. پرسشنامه شامل یک بخش اطلاعات زمینه ای و ۸ بخش ابعاد اصلی مورد سنجش می باشد. روایی و پایایی کل پرسشنامه مورد قبول می باشد. (ضریب آلفا برای ارزیابی پایایی ۸۳۹ بدست آمده است) نتیجه آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد که از بین ۸ متغیر مورد بررسی ۶ متغیر شامل ضعف آموزش و اطلاع رسانی، کافی نبودن مشوقهای بانکی، احساس عدم امنیت، اعتماد نداشتن، کاهش تعاملات اجتماعی و نامناسب بودن امکانات فنی بر عدم پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان تاثیر گذار هستند و دو متغییر عدم ادراک مشتریان از سودمندی و عدم ادراک مشتریان از سهولت استفاده مانعی در پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان نمی باشند. در نهایت در آزمون رتبه بندی فریدمن نیز مشخص گردید از بین ۶ متغیر نامبرده، متغیرهای کافی نبودن مشوقهای بانکی و احساس عدم اطمینان بیشترین تاثیر را در عدم پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.