مقاله تاثیر بنیان های بازاریابی ارتباطی بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی در شرکت های مهندس مشاور در مدیریت پروژه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر بنیان های بازاریابی ارتباطی بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی در شرکت های مهندس مشاور در مدیریت پروژه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر بنیان های بازاریابی ارتباطی بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی در شرکت های مهندس مشاور در مدیریت پروژه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بنیان های بازاریابی ارتباطی بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی در شرکت های مهندس مشاور در مدیریت پروژه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر بنیان های بازاریابی ارتباطی بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی در شرکت های مهندس مشاور در مدیریت پروژه :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه برای دستیابی به مزیت رقابتی و حفظ آن نیازمند روشهای نوین بازاریابی هستیم. بازاریابی ارتباطی یکی از استراتژیهای نوین بازاریابی است که با توجه به تمرکزش بر شناخت نیازهای مشتری از طریق ارتباط با او سبب ایجاد مزیت رقابتی می شود. -۴ که در این تحقیق، اعتماد، تعهد، ، ارتباطات، مدیریت F این تحقیق به بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی ارتباطی-با الهام ازمدل دوبیسی۳تعارض و شایستگی تعریف شده اند بر وفاداری مشتری می پردازد. بر اساس هدف،تحقیقی کاربردی بوده و براساس نحوه گردآوری داده ها ، تحقیقی توصیفی پیمایشی به شیوه همبستگی می باشد. جامعه آماری مربوط به مشتریان یازده شرکت مهندس مشاور است که در زمینه مدیریت پروژه و در شهر تهران فعالیت دارند. برای جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه ای شامل ۳۰ سوال طراحی و بین ۱۰۲ نفر از مشتریان این شرکت ها توزیع شد. برای بررسی بودن نرمال بودن جامعه آماری از آزمون کولموگروف اسمیرنف یک نمونه ای استفاده شده وبرای بررسی ارتباط بین متغیر های مستقل و متغیر وابسته از استفاده شده است. برای بررسی شدت همبستگی بین متغیر های مستقل و وابسته از تحلیل IBM SPSS Statistic نرم افزار آماری ۲۰ خطی چند متغیره و آزمون رتبه ای اسپیرمن استفاده شده است و برای بررسی مقادیر خطا از آزمون دوربین – واتسن بهره گرفته شده است . نتایج حاصل از پژوهش با توجه به نظریات مشتریان نشان می دهد که متغیر های اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی در وفاداری مشتریان موثر می باشد و بیشترین تاثیر مربوط به متغیر های شایستگی و ارتباطات می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.