مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
امروزه در صنعت بانکداری وام ها نقشی اساسی دارند. با افزایش تعداد درخواست های وام از سوی افراد و با توجه به فی « ریسک موجود در این فعالیتها، ارائه روشی برای مدیریت این وام ها ضروری است.در این پژوهش یک نمونه تصادفی۶۴۴ تایی ) ۲۵۲ مشتری خوش حساب و ۲۱۲ مشتری بد حساب( از مشتریان حقیقی که از شعب بانک رفاه در سطح شهر رشت اقدام به دریافت تسهیلات نموده اند، انتخاب شده است. به وسیله ۱۲ متغیر که اثر معناداری بر ریسکاعتباری و تفکیک بین دو گروه از مشتریان خوش حساب و بد حساب داشته اندو با استفاده از تکنیک های داده کاویمدل نهایی برازش شده است. نتایج حاصل از برآورد نشان می دهد که براساس شاخص های آماری، درخت تصمیم C5 از نظر ضرایب و همچنین قدرت تفکیک کنندگی معنادار بوده و در مدیریت ریسک اعتباری بانک از اعتبار بالاییبرخوردار است. از بین متغیرهای مستقل موجود در مدل، جنسیت،میزان موجودی حساب،نوع وام،وضعیت تاهل و درآمدو; به ترتیب بیشترین سهم را در تفکیک مشتریان به دو گروه با ریسک اعتباری بالا و ریسک اعتباری پائین دارند. بنابراین بانک باید جهت کاهش ریسک اعتباری و تصمیم گیری در مورد متقاضیان تسهیلات متغیرهای فوق را با دقت بیشتری مدنظر قرار دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.