مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
این پژوهش به ارزیابی تأثیر همدلی بعنوان یک متغیر جدید در تبیین وفاداری مشتریان می پردازد. این مطالعه در یکی از مهمترین صنایع خدماتی کشور، یعنی صنعت بانکداری و در سطح استان گیلان انجام پذیرفته است. جهت جمع آوری اطلاعات لازم، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی ۱۹ سؤال و در شش بعد استفاده و بین ۳۸۵ نفر از مشتریان بانک صادرات بعنوان نمونه های آماری توزیع گردید. بمنظور تحقق اهداف تحقیق، ۹ فرضیه تدوین و آزمون شد. نتیجه آزمون مدل یابی معادلات ساختاری، کلیه فرضیه های تحقیق را مورد تأیید قرار داد. در انتها نیز، متناسب با یافته های تحقیق راهکارهایی برای افزایش وفاداری مشتریان ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.