مقاله آنالیز عددی سازه کابین A اتوبوس MAN(XMQ6180G1) تحت اثر بار دینامیکی حاصل از ترمزگیری با استفاده از روش المان محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیز عددی سازه کابین A اتوبوس MAN(XMQ6180G1) تحت اثر بار دینامیکی حاصل از ترمزگیری با استفاده از روش المان محدود دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز عددی سازه کابین A اتوبوس MAN(XMQ6180G1) تحت اثر بار دینامیکی حاصل از ترمزگیری با استفاده از روش المان محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز عددی سازه کابین A اتوبوس MAN(XMQ6180G1) تحت اثر بار دینامیکی حاصل از ترمزگیری با استفاده از روش المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز عددی سازه کابین A اتوبوس MAN(XMQ6180G1) تحت اثر بار دینامیکی حاصل از ترمزگیری با استفاده از روش المان محدود :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
در این مقاله، شاسی و بدنه اتوبوس King-long(XMQ6180G1) که در حال حاضر به عنوان اتوبوس داخل شهری تندرو در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد؛ مورد تحلیل دینامیکی قرار گرفته است. در تحقیق انجام گرفته بر روی کابین جلویی اتوبوس MAN(XMQ6180G1)، برای محاسبه تنش ها و کرنش های ناشی از بارهای دینامیکی از روش اجزاء محدود استفاده شده است. نیروی ناشی از ترمزگیری، موثرترین نیروی وارد به سازه، در نظر گرفته شده است. بنابراین تحلیل بارگذاری حاصل از ترمزگیری بعنوان هدف اصلی در این مقاله می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.