مقاله ارزیابی توان تاثیر گذاری انواع قابلیت های متمایز کننده بازار یابی بر عملکرد سازمان با استفاده از تکنیکAHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی توان تاثیر گذاری انواع قابلیت های متمایز کننده بازار یابی بر عملکرد سازمان با استفاده از تکنیکAHP دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی توان تاثیر گذاری انواع قابلیت های متمایز کننده بازار یابی بر عملکرد سازمان با استفاده از تکنیکAHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی توان تاثیر گذاری انواع قابلیت های متمایز کننده بازار یابی بر عملکرد سازمان با استفاده از تکنیکAHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی توان تاثیر گذاری انواع قابلیت های متمایز کننده بازار یابی بر عملکرد سازمان با استفاده از تکنیکAHP :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
پژوهش حاضرباهدف ارزیابی توان تاثیرگذاری انواع قابلیت های متمایز کننده بازاریابی برعملکردسازمان ازدیدگاه مدیران صنایع منتخب شهرستان یزدانجام یافته است.دراین رساتا پس ازمطالعه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۸عامل درزمینه قابلیت های بازاریابی،شناسایی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.ازبین قابلیت های متمایز کننده، مدیریت اطلاعات دربازار مدیریت کانال توزیع ، پیاده سازی بازاریابی، توسعه محصول، ارتباطات بازاریابی، برنامه ریزی بازاریابی، فروش و در نهایت قیمت گذاری. لازم به ذکر است دراین مقاله به منظور تجزیه وتحلیل تحلیل دادههاوآزمون فرضیات از فرایندتحلیل سلسله مراتبیAHP و نرم افزارExpert Choiceاستفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.