مقاله ارزیابی رضایتمندی مسافران از سیستم اتوبوسرانی سریعBRT) با استفاده از مدل رگرسیون چندمتغیره: مطالعه موردی: شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی رضایتمندی مسافران از سیستم اتوبوسرانی سریعBRT) با استفاده از مدل رگرسیون چندمتغیره: مطالعه موردی: شهر تبریز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی رضایتمندی مسافران از سیستم اتوبوسرانی سریعBRT) با استفاده از مدل رگرسیون چندمتغیره: مطالعه موردی: شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی رضایتمندی مسافران از سیستم اتوبوسرانی سریعBRT) با استفاده از مدل رگرسیون چندمتغیره: مطالعه موردی: شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی رضایتمندی مسافران از سیستم اتوبوسرانی سریعBRT) با استفاده از مدل رگرسیون چندمتغیره: مطالعه موردی: شهر تبریز :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
استفاده از وسایل نقلیه عمومی بر مبنای اصل جابجایی مسافر بیشتر با خودروهای کمتر از جنبههای مختلف همچون تراکم، ایمنی، آلودگی هوا، مصرف انرژی و مانند آن به سایر گزینههای حملونقل برتریدارد. به همین دلیل هرگونه تلاش در راه ترغیب افراد به استفاده از وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس سبب کاهش بسیاری از مشکلات ناشی از توسعه شهرنشینی به ویژه کلانشهرها خواهد شد.مطرح شدن مشکلاتی درعرصه سیستمهای حملونقل قدیمی از جمله هزینههای زیاد انرژی و آلودگی شهرها انگیزههای تغییر سیستم حملونقل عمومی هستند؛ یکی از گزینههای مطرح در این زمینه سیستم حملونقل سریع اتوبوسBRT است. از طرف دیگر، تأمین رضایت مسافرین از معیارهای تعیینکننده موفقیت سیستمهای حملونقل عمومی از جمله سیستم اتوبوسرانی سریع میباشد. از همینرو، این مقاله، با هدف بررسی رضایت مسافرین از سیستماتوبوسرانی سریع در سطح کلانشهر تبریز ارایه شده و تلاش میکند تا به شناسایی مولفههای موثر بررضایتمندی مسافرین بپردازد. دادههای اولیه برای این منظور، از طریق تکمیل پرسشنامه(با حجم نمونه ۳۸۵ مورد) جمعآوری شده و مورد تجزیه و تحلیل توصیفی و تحلیلی قرار گرفتهاند. در همین راستا، برای رسیدن به اهداف تحقیق دو فرضیه مطرح شد؛ برای آزمون فرضیات تحقیق آزمونهای آماری شاملT-TEST تک نمونه، آزمونهای همبستگی و تحلیل رگرسیون چند متغیره مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج تحقیق نشان داد که رضایتمندی مسافرین از سیستمBRTدر وضعیت مناسبی قرار ندارد و عواملی همچون سرعت اتوبوسهای سیستمBRTعبور از مسیرهای دارای پتانسیل مسافر بالا، فاصله زمانی بسیار پایین افزایش ایمنی معبر و باند سواره به خاطر نردهگذاری، طراحی و ساخت مناسب ایستگاهها، ظرفیتبالای ایستگاهها، نبود ازدحام در وسایل نقلیه، نو و بهروز بودن اتوبوسهای ناوگان، امکان مسافرگیری و تخلیه مسافر به صورت منظم، استفاده از سیستم جمعآوری کرایه به صورت الکترونیکو میزان کرایه مهمترین عوامل تأثیرگذار بر میزان رضایت استفادهکنندگان سیستم اتوبوسرانی سریع میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.