مقاله عوامل مؤثر بر بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت های ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل مؤثر بر بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت های ایرانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت های ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت های ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت های ایرانی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
جهانی شدن بازارها یکپارچگی اقتصادجهانی رقابت شدید عدم اطمینان ناپایداری محیط تجارت درسطح جهان الزامات نوینی رابرای کشورهایی که علاقه مند به بقا و رقابت درمحیط پیچیده و ناپایدار اقتصادجهانی هستند پدید اورده اند پس برخورداری ازتوانمندی هایی به روش الکترونیکی برای حضوری موفق درچنین اقتصادی ضروری است هدف ازانجام این پژوهش بررسی عوامل موثربربکارگیری تجارت الکترونیکی درشرکت های ایرانی می باشد باانجام مطالعات مقدماتی و بررسی های اولیه دوفرضیه مزایا موانع و مخاطرات تجارت الکترونیکی بربکارگیری تجارت الکترونیکی تدوین و ازمون گردید این پژوهش کاربردی و ازنظر روش توصیفی پزوهشی است تعداد ۲۴۲ نفر به روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه انتخاب و برای تحلیل داده ها ازاماراستنباطی و امارتوصیفی استفاده گردید جهت سنجش روایی پرسشنامه ازروایی محتوا وروایی سازه و پایایی الفای کرونباخ استفاده شدها ست براساس نتایج متغیرهای این پژوهش مورد تایید قرارگرفته است و درنهایت برای بهبود عملکرد شرکت های مورد بررسی پیشنهاداتی ارایه گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.