مقاله کمینه کردن مصرف سوخت در موتور بنزینی به دو روش بهینه سازی دینامیکی و استفاده از کروز کنترل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کمینه کردن مصرف سوخت در موتور بنزینی به دو روش بهینه سازی دینامیکی و استفاده از کروز کنترل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کمینه کردن مصرف سوخت در موتور بنزینی به دو روش بهینه سازی دینامیکی و استفاده از کروز کنترل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کمینه کردن مصرف سوخت در موتور بنزینی به دو روش بهینه سازی دینامیکی و استفاده از کروز کنترل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کمینه کردن مصرف سوخت در موتور بنزینی به دو روش بهینه سازی دینامیکی و استفاده از کروز کنترل :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف از این تحقیق ،بررسی کاهش مصرف سوخت موتور بنزینی از دوروش بهینه سازی دینامیکی واستفاده از کروز کنترل می باشد.ابتدا از خودروی پژو ۴۰۵ با موتور TU5 با حالت بدون کروز کنترل در جاده هموارو در دنده ۳ از دور موتور ۱۱۰۰ تا۳۷۰۰ دور بر دقیقه در مدت ۳۰ ثانیه ،تست گرفته و پارامترهای دور موتور، زاویه دریچه گاز و فشار مانیفولد توسط دستگاه دیاگ داده برداری شد.در قدم بعدی مدلسازی دینامیکی موتور بنزینی از موتور تا چرخها بر اساس دو متغیر فشار مانیفولد و دور موتور انجام شد و مدل مورد نظر برای کمینه کردن مصرف سوخت به روش بهینه سازی دینامیکی آماده شد برای حل این مساله از نرم افزارو تکنیک Direct Multiple Shooting استفاده و نتیجه با حالت تجربی مقایسه گردید که نتایج نشان داد مصرف سوخت بین ۱۴ تا ۱۶ درصد در حالت بهینه کاهش می یابد. در قدم بعدی تست های حالت واقعی با کروز کنترل دار مقایسه شد، که بسته به سرعت انتخابی برای کروز کردن مصرف سوخت بین ۷تا۲۳درصد کاهش پیداکرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.