مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریعFRO)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریعFRO) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریعFRO)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریعFRO)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریعFRO) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در این مطالعه شناسایی عوامل وفادارساز مشتریان بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریعFast Response Organizations مورد بررسی قرار می گیرد. در مدل سازمان های پاسخگوی سریع عوامل شش گانه قیمت، کیفیت، خدمات، زمان، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری، منجر به رضایت شده و بر وفاداری مشتریان تأثیر می گذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.