مقاله بررسی نقش مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در بهبود خدمات شهری ( مطالعه موردی شهراردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در بهبود خدمات شهری ( مطالعه موردی شهراردبیل دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در بهبود خدمات شهری ( مطالعه موردی شهراردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در بهبود خدمات شهری ( مطالعه موردی شهراردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در بهبود خدمات شهری ( مطالعه موردی شهراردبیل :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
مشارکت مردم در امور مربوط به مدیریت و خدمات شهری در عصر جدید به عنوان موضوعی جدید مطرح گردید.مشارکت مردمی در اداره امور مربوط به خود،به عقیده محققین و اندیشمندان برنامه ریزی علوماجتماعی- سیاسی،هم حقیقت است وهم ارزش ومنافعی چون تقصیم وتسهیل انجام امور، تقویت حس مسئولیت در اداره امور، بهبودی نتایج طراحی و اجرا، احساس تعلق در آینده و تضمین اداره بهتر شهر ها ومجتمعهای مسکونی است. ودر نهایت این مردم هستند که می خواهند بعد از انجام فرآیند های برنامه ریزی از این فضاهای شهری استفاده کنند ودر آنها زندگی کنند، پس حق دارند نسبت به چگونگی مدیریت آنها اظهارنظر کنند.هدف اصلی این تحقیق دستیابی به ارزیابی شهروندان شهر اردبیل درمورد مشارکت آنهابرای بهبودخدمات شهری می باشد . نتایج حاصل از مطالعات میدانی و پرسشنامه ها ک به روش نمونه گیریتصادفی خوشه ای ازبین جامعه آماری نمونه معرف،براساس روش نمونه گیری وبرآورد حجم نمونه انتخاب ومورد تحلیل قرار گرفته حاکی از این است که شهروندان شهر اردبیل آشنایی چندانی باخدمات شهریندارند.و اصولا با مقوله مشارکت بیگانه می باشند ولی برنامه ریزی وآموزش برای مشارکت شهروندان امید وار کننده بوده وآن راموثر دانسته اند.درمجموع شاخص رضایت شهروندان اردبیل درحدمتوسط است ولیافراد درگروه های مختلف سن تحصیلی،منطقه سکونت،رضایت یکسانی از ارائه خدمات به شهروندان وبخش خصوصی دربهبود خدمات شهری ندارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.