مقاله بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر روی گرایش خرید و عملکرد بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر روی گرایش خرید و عملکرد بازاریابی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر روی گرایش خرید و عملکرد بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر روی گرایش خرید و عملکرد بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر روی گرایش خرید و عملکرد بازاریابی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف این مطالعه بررسی پیرامون ابعاد ارزش ویژه برند است که به مشتری ارتباط پیدا می کند . در این مقاله سعی شده است رابطه بین عامل های ارزش ویژه برند مورد بررسی قرار گیرد . به همین منظور ده مقاله جهت بررسی از سایت هایمختلف انتخاب شده است . یافته های مطالعات انجام شده نشان می دهد که بین چهار عامل ارزش ویژه برند یعنی کیفیت ادارک شده، آگاهی از نام برند، پیوندهای برند و وفاداری به برند رابطه مثبت و معنا داری با ارزش ویژه برند وجود دارد . علاوهبر این ارزش برند بر روی رفتار خرید مصرف کنندگان و همچنین بر روی عملکرد بازاریابی مؤسسات تاثیر می گذارد . هر عمل بازاریابی یک اثر بالقوه ای بر روی ارزش ویژه برند، می گذارد و ارزش ویژه برند اثر انباشته سرمایه گذاری در برند می باشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.