مقاله بازاریابی گیاهان دارویی و نقش آن در توسعه پایدار کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی گیاهان دارویی و نقش آن در توسعه پایدار کشاورزی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی گیاهان دارویی و نقش آن در توسعه پایدار کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی گیاهان دارویی و نقش آن در توسعه پایدار کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی گیاهان دارویی و نقش آن در توسعه پایدار کشاورزی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
گیاهان دارویی به عنوان یکی از مواهب الهی است و چنانچه برنامه ریزی اصولی در شیوه تولید و بازاریابی آن صورت پذیرد می تواند علاوه بر درمان بیماری ها، سبب ایجاد اشتغال مولد جلوگیری از تخریب جنگل ها و مراتع و حفظ محیط زیست گردد. از عمده ترین مشکلات موجود بر سر راه رشد و توسعه گیاهان دارویی، بازاریابی محصولات می باشد. بازاریابی صحیح سبب می شود تا محصولات بر اساس نیاز مصرف کنندگان تولید و به نحو بهداشتی و مورد پسند در اختیار آنان قرار گیرد. به دلیل ویژگی های خاص گیاهان دارویی چون فسادپذیری، تولید فصلی و حجیم بودن، بازاریابی محصولات آن از حساسیت بالایی برخوردار است. عملیات بازاریابی شامل انبارداری، حمل و نقل، درجه بندی، بسته بندی و تبدیلمی باشد در سازمان بازاریابی نیز تولیدکنندگان واسه ها و مصرف کنندگان نقش عمده را ایفا می نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.