مقاله نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه محصولات کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه محصولات کشاورزی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه محصولات کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه محصولات کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه محصولات کشاورزی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
کشاورزییکی از ارکان مهم درآمد و تولید ناخالص داخلی کشور است در نتیجه توجه روز افزون و بیشتری را می طلبد جهت توسعه کشاورزی توجه به بخش های مختلف از جمله مدیریت منابع طبیعی، مدیریت استفاده بهینه از نهاده های کشاورزی و بازاریابی محصولات کشاورزی، یافتن و استفاده از شیوه های نوین کشاورزی لازم و ضروری می باشد امروزه بازاریابی یکی از ضورریات نظام تولید روستایی و کشاورزی است که اهمیت آن در فرآیند تولیدات روستایی بسیار مشهود است اهمیت این موضوع تا حدی است که در کشورهای پیشرفته و حتی در کشورهای در حال توسعه بازاریابی مقوله ای مهمتر از تولید است و از بازاریابی به عنوان یک عامل مهم نام برده می شود این تحقیق با هدف بررسی نقش و مدیریت بازاریابی در زمینه تولید و توسعه محصولات کشاورزی صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.