مقاله مدل ها و رویکردهای موثر آموزشی محیط زیست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل ها و رویکردهای موثر آموزشی محیط زیست دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل ها و رویکردهای موثر آموزشی محیط زیست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل ها و رویکردهای موثر آموزشی محیط زیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل ها و رویکردهای موثر آموزشی محیط زیست :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
توسعه و گسترش روزافزون حضور آدمی در اقصا نقاط زمین کره و بهره برداری شتابان و روزافزون او از منابع طبیعی متخلف و متنوع موجود در زیست کره برای توسعه و تعالی آرامش و آسایش زیستی خود سبب تخریب و آلودگی منابع خدادادی زیست کره گردیده، بخش اعظم این مخاطرات به سبب کمبود و یا نبوددانش ها، نگرش ها و رفتارهای صحیح زیست محیطی آدمی ، به ویژه در طی قرن بیستم بوده، دستگاه آموزش و پرورش وظیفه ومسئولیت ارائه ی خدمات آموزشی و پرورشی موثر به شهروندان را به عهده داشته، جمع بندی و فراتحلیل نتایج حاصل از مطالعاتمیدانی متعدد در خصوص داش ها، نگرش ها و رفتارهای زیست محیطی شهروندان ، به ویژه در کشورهای جنوب نشان دهنده ی ضعف عمومی دانیی ها وتوانایی های زیست محیطی آنان بوده، این کاستی های عمومی به صورت استفاده ی نابخردانه، شتابان و روزافزون از منابع طبیعی، تخریب و آلوده نمودن محیط زیست در سرتاسر کره ی زمین گسترش یافته، نهاد آموزش و پرورش با حجم وسیعی از مخاطبین در گروه های مختلف دانش آموزان، معلمین، مربیان، مدیران، اولیای دانش اموزان و ; یکی از پرهزینه ترین نهادهای اجتماعی است که بخش وسیعی از سرمایه های عمومی جامعه در ابعاد مختلف مادی و معنوی، زمانی و مکانی را به خود اختصاص داده، راه کارهایی برای بهبود بهره وری در این نهاد انسان ساز، همواره مورد نظر مسئولین اجرایی کشور، نهادهای مدنی، اولیای دانش آموزان، اولیای آموزش و پرورش، صاحب نظران و علاقه مندان به تعالی انسانی و توسعه ی اجتماعی بوده، استفاده از مدل های یاددهی- یادگیری فعال و توجه به خواسته ها و نیازهای واقعی مخاطبین در فرایندهای متنوع یاددهی- یادگیری از طریق بسط و گسترش محدوده-ی آموزشگاه و گشودن درب هایی جدید و وسیع برای علم آموزی دانش آموزان برروی آموزشگاه و فعالیت های آموزشگاهی، با عنوان روی-کرد تماتیک در آموزش علوم محیط زیست، عامل مهمی در بهبود کیفیت خدمات رسانی آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت جامعه باشد. از این طریق با تولید شهروندان دانا و مسئول، شاهد بهبود رفتارهای زیست محیطی جامعه ی انسانی در زیست کره خواهیم بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.