مقاله مدول الاستیسیته، مقاومت فشاری و کششی بتن های معمولی و خودتراکم مقاومت بالا (خط ۲ قطار شهری مشهد) و ارزیابی آئین نامه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدول الاستیسیته، مقاومت فشاری و کششی بتن های معمولی و خودتراکم مقاومت بالا (خط ۲ قطار شهری مشهد) و ارزیابی آئین نامه ای دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدول الاستیسیته، مقاومت فشاری و کششی بتن های معمولی و خودتراکم مقاومت بالا (خط ۲ قطار شهری مشهد) و ارزیابی آئین نامه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدول الاستیسیته، مقاومت فشاری و کششی بتن های معمولی و خودتراکم مقاومت بالا (خط ۲ قطار شهری مشهد) و ارزیابی آئین نامه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدول الاستیسیته، مقاومت فشاری و کششی بتن های معمولی و خودتراکم مقاومت بالا (خط ۲ قطار شهری مشهد) و ارزیابی آئین نامه ای :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
اغلب در ارزیابی بارهای بهره برداری و یا گاه در بررسی شرایط نهائی سازه های بتن مسلح، از پارامتر مدول یانگ یا مدول الاستیسیته (Ec) بتن استفاده می شود. در م قاله حاضر، روش های محاسبه آن برای دو نوع بتن معمولی، NC و خودتراکم، SCC که از چنین طرح اختلاط هایی در پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد انجام و اجرائی شده، آورده شده است. برای طرح اختلاط های دو نوع بتن مزبور، مقادیر مدولالاستیسیته و مقاومت فشاری آنها برای دو شرط مرطوب و خشک، با انجام آزمایش های مربوطه بدست آمد. مقادیر مدول الاستیسیته آزمایشگاهی با مقادیر پیشنهادی مقررات ملی مبحث نهم، آیین نامه بتن ایران (آبا) و آیین نامه بتن آمریکا ACI 318-08 مقایسه و ارزیابی شده است. نتایج نشان می دهد اختلاف و یا رابطه معینی بین فاز سخت شده بتن های SCC با NC وجود ندارد. نمونه های مورد آزمایش که از بتن نسبتا با مقاومت زیاد می باشند، مدول الاستیسیته آزمایشگاهی نسبتا بیشتری را نسبت به پیشنهاد آبا و مقررات ملی بدست می دهد. همچنین نمونه های آزمایش شده با شرایط خشک، با توجه به اینکه مقاومت فشاری بیشتری نسبت به نمونه های مرطوب دارا می باشند، مدول الاستیسیته کمتر دارند. از دستورالعمل مربوط به ASTM بمنظور تعیین مدول الاستیسیته دو نوع بتن استفاده شده و ساخت طرح های اختلاط و آزمایش نمونه ها در آزمایشگاه کنترل کیفیت پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد انجام شده و سپس از چنین طرح اختلاط بتنی برای بتن های با و بدون نیاز به لرزش در پروژه مزبور با موفقیت استفاده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.