مقاله تبیین ارتباط میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:مدیران شرکت توزیع برق استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین ارتباط میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:مدیران شرکت توزیع برق استان تهران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین ارتباط میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:مدیران شرکت توزیع برق استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ارتباط میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:مدیران شرکت توزیع برق استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین ارتباط میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:مدیران شرکت توزیع برق استان تهران) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این پژوهش با هدف تبیین ارتباط میان فرهنگ سازمانی و ابعاد آن (خطر پذیری، توجه به جزئیات، توجه به ره آوردها، توجه به اعضای سازمان، توجه به شبکه کاری و تیم، جاه طلبی و پایداری و ثبات) با کارآفرینی سازمانی شرکت توزیع برق تهران در سال ۱۳۹۲ صورت گرفته است. جامعه آماری تحقیقشامل ۱۲۰ نفر از مدیران بود که از این میان با استفاده از جدول جسی و مورگان و روش نمونه گیری تصادفی ساده ۹۲ نفر به عنوان حجم نمونه در نظرگرفته شد. روش جمعآوری دادهها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز، ۰/۸۷و برای پرسشنامه محقق ساخته کارآفرینی سازمانی ۰/۸۶بدست آمد و همین طور از روایی محتوا به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد که بدین منظور پرسشنامه ها مورد تأیید متخصصین مربوطه قرار گرفت. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزارspss در دو بخش توصیفی (فراوانی ،فراوانی درصدی، میانگین ، انحراف استاندارد) واستنباطی (رگرسیون چند متغیره،ضریب همبستگی پیرسون، آزمون رتبه ای فریدمن و آزمون شاپیرو –ویلک) انجام پذیرفت. نتایج تحقیق نشان داد که ارتباط معناداری بین فرهنگ سازمانی و ابعاد آن با کارآفرینی سازمانی وجود دارد. همچنین ابعاد فرهنگ سازمانی در شرکت توزیع برق استان تهران بوسیله آزمون رتبه ای فریدمن، رتبه بندی شد و مشخص شد که بالاترین رتبه مربوط به جاه طلبی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.