مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم اکتساب دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم اکتساب دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم اکتساب دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم اکتساب دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم اکتساب دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
شرکت بیمه ایران ، نظرات و انتقادات مشتریان الکترونیکی خود را از طریق وب سایت سازمان و ابزارهای الکترونیکی دیگر نظیرایمیل دریافت میکند . طراحی این روشهای ارتباطی به عهده مدیران و اجرای آنها به عهده کارکنان سازمان است . به دلیل اختلافدر موقعیت و جایگاه مدیران و کارکنان ممکن است در طراحی و اجرای سیستم اکتساب دانش مشتری ، شکاف به وجود آید . هدف این مقاله بررسی وجود یا عدم وجود شکاف بین طراحی و اجرای سیستم اکتساب دانش مشتری است. این تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه و مصاحبه انجام شده و با استفاده از نرم افزارspss تحلیل شده است . نتایج تحلیلها نشان میدهند که درپیاده سازی سیستم اکتساب دانش مشتری بین دیدگاه مدیران و کارکنان شکاف وجود ندارد. اما از نظر هر دو گروه ، سطح عملکرد این سیستم در سطح پایینی است . به همین جهت در انتهای این مقاله، پیشنهاداتی جهت بهبود عملکرد این سیستم ارائه میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.