مقاله شناسایی عوامل کلیدی موثر براجرای سیستم کیفیت خدمات درسازمانها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل کلیدی موثر براجرای سیستم کیفیت خدمات درسازمانها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل کلیدی موثر براجرای سیستم کیفیت خدمات درسازمانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل کلیدی موثر براجرای سیستم کیفیت خدمات درسازمانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل کلیدی موثر براجرای سیستم کیفیت خدمات درسازمانها :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
باعنایت به اهمیت سیستم مدیریت کیفیت دربخش تولیدوخدمات وازآنجائی که درچنددههاخیرجوام عصنعتی باانقلابی درزمینه کیفیت مواجه شده اند،رقابت تنگاتنگ درزمینه های مختلف تولیدوخدمات منجربه ایجادتغییرات شگرف درمحیط کارکیفیت کاروتولیدشدهاست.بخش خدمات وکیفیت وارائه آن به افراددرتعاونیهابه عنوان یکی ازسازمانهایبزرگ خدماتی بسیاربرجستهاست. این پژوهش به منظور شناسایی موانع ومحدودیتهای اجرای سیستم کیفیت خدمات وایجادمزیت رقابتی درسازمانهامیباشد. در این رابطه به تعداد ۳۱ منبع در دسترس ومرتبط، مورد بررسی قرار گرفته اند که به تعداد ۱۸ مورد به عنوان عوامل بازدارنده در ارائه خدمات کیفی شناسایی شده اند. از جمله: قابلیت اعتبار، مناسب(بجابودن)، دردسترسبودن، انسانی(خوشایندبرایاستفاده)، انتخاب، هزینه، محیط، کیفیتتعامل، همدلی، قابلت اعتماد،نحوه ارایه خدمات، کیفیت خدمات، محل دریافت خدمات، خدمات پس ازفروش، . . . این می تواند از منبع اطلاعاتی و راهنمایی باشد برای ذینفعان (مدیران، سهامداران، محققان)، تا در تصمیم گیری هایشان موثر تر و موفق تر باشند. تابرایباقیماندندرعرصهرقابتو کسب مزیت نسبی پیروز شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.