مقاله کاربرد دیماتل فازی در تبیین روابط علی معلولی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد دیماتل فازی در تبیین روابط علی معلولی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه بانکداری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد دیماتل فازی در تبیین روابط علی معلولی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد دیماتل فازی در تبیین روابط علی معلولی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد دیماتل فازی در تبیین روابط علی معلولی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه بانکداری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این پژوهش، شناسایی و یافتن روابط علّی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش در صنعت بانکداری، با رویکردتصمی مگیری چند معیاره ای است که وابستگ یهای موجود میان عوامل را در نظر می گیرد. بدین منظور بعد از بررسی تحقیقاتپیشین و ادبیات تحقیق، مدل اولیه تحقیق تدوین شد. در مرحله بعدی، این پی شمدل در اختیار خبرگان قرار گرفت و پس از اعمال اصلاحات مبتنی بر اجماع نظر خبرگان، مؤلفه ها و شاخص های مدل پژوهش بر اساس مدل، لی هانگ( ۲۰۱۲ ) که عواملحیاتی موفقیت را در شش دسته شامل، عوامل فرهنگی، محیطی، سازمانی، فردی، زیرساخ تهای فناوری اطلاعات و ویژگی های مدیریت دانش معرفی نموده؛ اساس کار قرار گرفت. نتایج تحلیل داد هها با روش دیماتل، نشان می دهد معیارعوامل سازمانی ,عوامل فردی بیشترین تعامل را با سایر معیارهای مورد مطالعه دارند و همچنین ویژگی های مدیریت دانش، عوامل فرهنگی و عوامل محیطی علی بوده و متغیرهای فردی، سازمانی و و زیرساختی معلول هستند. نتایج این تحقیق می تواند به عنوان راهنمای راه و مکملّی در جهت پیاده سازی مدیریت دانش باشد تا سازمان با توجه به نوع روابط واولوی تهای عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش، منابع خود اعم از منابع مالی و زمانی را جهت تحقق و بهبود عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش تخصیص دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.