مقاله ارزیابی مهارت ارتباطی شنودموثر مدیران، براساس رویکرد سیستمی در شرکت خدمات رفاهی نفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی مهارت ارتباطی شنودموثر مدیران، براساس رویکرد سیستمی در شرکت خدمات رفاهی نفت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی مهارت ارتباطی شنودموثر مدیران، براساس رویکرد سیستمی در شرکت خدمات رفاهی نفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مهارت ارتباطی شنودموثر مدیران، براساس رویکرد سیستمی در شرکت خدمات رفاهی نفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی مهارت ارتباطی شنودموثر مدیران، براساس رویکرد سیستمی در شرکت خدمات رفاهی نفت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
سومین و مهمترین مهارت عمده ارتباطی، شنود موثر است. شنود موثر،مهارت ارتباطی بسیار مهم و فوقالعاده دشواری است.شایدفراموش شدهترین فرآیند در ارتباطات متقابل شخصی همین موضوع باشد.برخی از خبرگان ارتباطات بر این باورند که شنودموثر،سنگ بنای مهارت ارتباطی مدیران امروزی است.ارتقای شناخت کارکنان از مهارتهای ارتباطاتی و بهکارگیری آنها در براساس رویکرد سیستمی، در » شنود « سازمان، باعث ارتقا و بقای سازمانی خواهدشد. ازاینرو، این تحقیق به هدف ارزیابی مهارت بین ۰۶۲ نفر از مدیران عالی ،میانی،سرپرستان شرکت خدمات رفاهی نفت انجام پذیرفت. روش در این پژوهش نوع تحقیق بر مبنایهدف از نوع تحقیقات کاربردی است وهمچنین این تحقیق از لحاظ ماهیت و روش در دسته تحقیقات توصیفی – پیمایشی قرار می گیرد، زیرا محقق تلاش دارد تا در پژوهش خود به ارزیابی مهارت شنود مدیران براساس رویکرد سیستمی در شرکت خدمات رفاهی نفت بپردازد. نتایج این تحقیق نشان داد که به دلیل تسلط مدیران واهمیت ویژه این مهارت دربین مدیران ، استفاده از مهارتشنود توسط مدیران سطوح سه گانه )عالی، میانی، سرپرستان( شرکت خدمات رفاهی نفت در سطح خوبی قرار دارد .ونگاه مدیران به این مهارت کاملا سیستمی می باشد. تعدادی از مدیران در این تحقیق عامل سوء برداشت از سخنان خود را با نحوه شنیدن طرف مقابل مرتبط میدانند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.