مقاله بررسی تأثیر معماری محیط مدارس بر شکلگیری هویت دانش آموزان دوره دبیرستان ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر معماری محیط مدارس بر شکلگیری هویت دانش آموزان دوره دبیرستان ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر معماری محیط مدارس بر شکلگیری هویت دانش آموزان دوره دبیرستان ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر معماری محیط مدارس بر شکلگیری هویت دانش آموزان دوره دبیرستان ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر معماری محیط مدارس بر شکلگیری هویت دانش آموزان دوره دبیرستان ایران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در کشور ایران در حال حاضر، دو گونه غالب معماری سنتی و جدید مشهود است. معماری سنتی ادامه دهنده جریان هزار ساله ساخت و ساز در این مرز و بوم، و فرم آن مأخوذ از فرم های خاص هر منطقه می باشد. معماری جدید متأثر از مکاتب فکری معاصر جهان و فرم آن بر گرفته از مجلات معماری می باشد. معماری مدارس دبیرستانی معاصر که هویت دانش آموزانش در این مقطع زمانی و مکانی در حال شکل گیری است؛ با دو گونه مذکور شکل گرفته است. در این نوشته سعی می گردد تأثیر معماری محیط های سنتی و جدید بر شکل گیری هویت دانش آموزان دوره دبیرستان، در مدارس مشابه که دانش آموزانش در شرایط همگن قرار دارند؛ مورد بررسی، اندازه گیری و قیاس قرار گیرد. این امر در محدوده پایگاه های هویت تعلیق ، دستیابی ، ممانعت و پراکندگی که توسط مارسیا معرفی گشته است؛ و در زمینه شغلی اجرا می شود. خواست مذکور با تکمیل پرسشنامه که در آن از اعداد بازه ای استفاده شده است؛ توسط ۳۵۰ دانش آموز انتخابی از مدارس منتخب استان یزد و انجام محاسبات آماری مربوطه تحقق یافته است. تحقیق مورد نظر نشان می دهد پایگاه هویت تعلیق و دستیابی برای دانش آموزانی که در مدارس سنتی مشغول به تحصیل هستند در سطح بالاتری نسبت به دانش آموزان مدارس جدید، قرار دارد. همچنین پایگاه هویت ممانعت و پراکندگی در مدارس سنتی در سطح پایین تری از مدارس جدید می باشد. نتیجه گرفته می شود که معماری محیط مدارس بر شکل گیری هویت دانش آموزانش تأثیر دارد و این نفوذ در مدارس سنتی که با سنن این مرز و بوم در ارتباط است؛ مثبت تر از مدارس جدید می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.