مقاله بررسی ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی و تاثیر آن بررضایتمندی مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی و تاثیر آن بررضایتمندی مشتری دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی و تاثیر آن بررضایتمندی مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی و تاثیر آن بررضایتمندی مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی و تاثیر آن بررضایتمندی مشتری :

تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
پژوهش حاضرباهدف بررسی ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی و تعیین اثرات آن بررضایتمندی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای استان اردبیل تهیه شده است جامعه اماری این تحقیق را کلیه مشتریانی تشکیل میدهند که تقاضاهای خود را ازطریق فضای مجازی ازفروشگاه های زنجیره ای استان اردبیل که تعداد آنها ۴۵فروشگاه می باشد صورت داده اند تعداد این مشتریان با استناد به امارواحدانفورماتیک این فروشگاهها به تعداد ۱۰۰ نفر می باشد که تعداد ۸۶ نفرمطابق جدول مورگان ازبین آنها بروش تصادفی ساده انتخاب گردید ابزار گرداوری اطلاعات ازطریق دونوع پرسشنامه که پرسشنامه اول مشتمل بر۱۶ سوال درراستای سنهجش ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی توسط چی پینگ وهمکاران ۲۰۰۷ و پرسشنامه دوم مشتمل بر۹سوال درراستای سنجش رضایتمندی مشتریان ازخدمات ارایه شده توسط سازمان تدوین شده توسط سودرلند ۱۹۹۸ بوده که برمبنای طیف لیکر تنظیم گردیدها ست نتایج تحقیق نشان داد که بین ادراکات مشتریان ازاخلاقیات اینترنتی و رضایتمندی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای استان اردبیل رابطه مثبت و معنادای وجوددارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.